Przekazujemy bardzo ważną informację dla czytelników korzystających ze strony Dolnośląskiego Zasobu Bibliotecznego. Prosimy uważnie przeczytać poniższe wskazówki, jak uniknąć problemu ze składaniem zamówień na nasze zbiory.

Logo Dolnośląskiego Zasobu Bibliotecznego

Został zauważony problem z rozwijaniem lokalizacji egzemplarzy w wynikach wyszukiwania. Skutkuje to brakiem możliwości złożenia zamówienia, ponieważ przycisk zamów jest nie widoczny.
Aby takie sytuacje się nie zdarzały, musi być zaznaczony checkbox ' Aktualizuj mój ekran automatycznie'.

Prosimy sprawdzić, czy po zalogowaniu się na swoje konto w prawym dolnym rogu mają Państwo zaznaczony ten checkbox (zaznaczony na czerwono na poniżej załączonej grafice). Jeśli pole nie jest zaznaczone, prosimy to jak najszybciej zrobić.

Zmian prosimy dokonać do końca marca, gdyż z początkiem kwietnia checkbox zostanie ukryty. Wówczas nie będzie możliwości samodzielnego poprawiania tej wartości i konieczny będzie kontakt z pracownikiem biblioteki, który przekaże taką dyspozycję administratorowi strony.

20190301 dzb aktualizacja ekranu zrzut